Ajattelin kun nyt muutin taas uudelle paikkakunnalle, että tällainen blogi olis kätsä tapa tuttujen seurata meidän tapahtumia kun soittelemiset ja meilailut on laskujen summista huolimatta liian vähäisiä...
Eli täällä me nyt ollaan savon"mualla", ja hyvinhän tänne ennestään tuttuihin kuvioihin on sopeuduttu. Oman kylän väenkin tuntee melkein kokonaan, jos ei muuten niin ulkonäöstä. (tai jalkineista, miehillä reinot, naisilla sandaalit) ;o)
Muutoinkin asiat on "ihan tavallisesti". Dakotalta leikattiin jokunen viikko sitten märkäkohtu ja toipuminen on sujunut kohtalaisen hyvin. Nyt alkaa virtaakin olemaan jo vanhaan malliin :) Väinö nautiskelee vapaudesta ja koluaa lähimettiä myyräjahdissa. Meillä ei ainakaan rapise väliseinissä ja -katossa.
Lauantaina olin pitkästä aikaa LT & Elonkerjuun keikalla, tällä kertaa kuopiossa. Mukavan nousukiidon on pändi ottanut uuden levynsä MAAILMA ON RENKI johdosta. Jos et oo vielä kuunnellu niin kipaseppa hakemaan oma kopio levykaupasta ;)
tiistai, 17. lokakuu 2006
Kommentit